Intervju!!

Idag blev jag intervjuad av en tjej från tidningen Västerbottningen :D Hon hade fått nys om mig och ville göra ett repotage om mig som ung amatörtränare! Har varit nervör för detta sen i måndags då hon ringde och frågade mig men nu när det är gjort så känns det ganska bra :) Får bara hoppas att jag fick fram det jag ville med "rätt" ord och att hon gör en bra tolkning på mina svar! Väntar med spänning nu på att repotaget ska tryckas och att tidningen finner sin väg hem till vår dörr :)
Självklart så ville hon ju ta en massa bilder, svårt med tanke på regnvädret som härjat idag. Men hon fotade Ruben och mig i stallet och när det var uppehåll så skyndade vi oss ut :) Ruben var jättegosig och jag tror hon fick nån bra mysbild och massa andra med för den delen!

Imorgon så blir det till att bygga upp beteshagarna igen och betessläppet är inplanerat på lördag om ingenting strular. Erika har hunnit åka ner till Göteborg då men får fota och filma så hon får se när hon kommer hem :)

Nu har jag förresten bara 4 arbetspass kvar innan semestern, har börjat nedräkningen. Ska bli så skönt!!!! Och nu när gammvägen torkat upp så kan man ju börja köra häst på riktigt igen. Sen så hade vi tänkt åka ner för ett pass på banan så fort transporten är klar. Förhoppningsvis så blir den det i helgen så vi kan åka ner när Erika kommer hem :)

Jag är verkligen sååååå lycklig just nu!! <3

Kommentarer
Postat av: Nettan

Så underbart att höra! :)

2012-06-15 @ 00:36:42
URL: http://www.nanette.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0