Bubblamek å fiske 4/8

Ikväll så var jag ute i Trevnaden hemma hos mamma och pappa. Var så länge sen jag var där så det var på tiden. Lillasyster blev så glad då jag kom :)
Innan middagen så gick jag ut til Bubblan min :) Magnus och hans kompis Andreas kom också ut för att kolla. Det slutade med att vi rev ut resten av inredningen i Bubblan :) Skönt att dom var där och hjälpte till för jag hade nog fått ett sammanbrott om jag försökt få lös alla fastrostade bultar själv :)


Efter middagen så for jag, Magnus och Andreas ut till Alträsket för att fiska. Insåg då hur skönt det är att ha båt och slippa gå dit man ska :) Vi fick riktigt mycket fisk :) 7 st abborrar som var så stora att vi skulle kunna filéa dom och ett 20-tal minde som vi kastade tillbka i sjön.
Jätteskojj kväll på sjön :)


Fina Fisken ;)


See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0