Kvalitetstid och Brödbak 15/7

Efter hästarnas träning for jag hem till mamma å pappa för å träffa dom å lillasyster igen, de hade ju trots allt gått 4 veckor sen vi senast sågs.
Lekte med lillasyster och åt god mat :) sen satt vi å pratade en massa å tog igen lite tid :)



Mamma lagar middagen



Rosina visar mig en dans som hon just kommit på
Sött!!



Puss!!



Söta söta du!  <3



Mmmmmm, de luktar gott!



Fina blommor dom har



Rosina flyger å mina ben värker :P



Så ser man ut då man är sur!



Mmmm, mamma bakade såå goda kakor :)



Pusskalas :P



Phew, de blev jobbit å pussas!



Enligt min älskade syster så gör prinsessor så här :)



Prinsessorna gör även så här :)



Efter middagen å kaffet åkte jag till mormor för vi skulle baka tunnbröd inför försäljningen vi skulle ha på hemslöjdsmässan i Vormsele dagen efter :)
Vi bakade till halv 1 på natten innan vi blev färdiga. Dagen efter började vi baka 8 på morgonen och höll på till 4.
Under dagen kom folk och köpte bröd och såg sig runt inne i bagarstugan. Efter dagens slut fanns det inte så mycket som en brödkant kvar ens :)
Det blev mycket lyckat med andra ord :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Älskar dig gumman! Sååå mkt!! :)

2009-07-20 @ 00:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0