Sydde markbländare till Oden 8/7

Efter lite funderingar så kom Charlotta fram till att Oden nog behövde bländas neråt oxå å inte bara bakå sidorna. Men de kändes jobbit å beställa en markbländare :P Så jag köpte tyg å satte i gång å sy en :)
Tog plats i Charlottas kök å började exprimentera. Hade sett en markbländare på bild men inte nån på nära håll, men ja tänkte att de kunde väll inta vara så svårt.



Bredde ut mig ordentligt :)



Klippte ut nåra delar å sydde ihop för å se hur de blev, de blev ju ganska bra så ja förtsatte på de spåret



På med en lång hälla att trä nosremmen igenom



Fick besök av en skrank som satt i mitt glas å drack coca cola :P



Charlotta som varit hos sin syster den kvällen kom hem och satte sig för att göra mig sällskap å för å se det färdiga resultatet. Hon va såååå trött men tvingade sig å va vaken trots att klockan började närma sig 01.30



Jag glad i hågen sitter vid maskinen och syr :)



Själva höljet blev klart till slut å då var de dags för stoppningen, sönderklippt skumgummi som jag hittade i
en kudde :P de blev riktigt skräpigt må ja säga.


Det slutliga resultatet!!


Blev faktiskt riktigt nöjd och den passar verkligen super på Oden :)

Kommentarer
Postat av: charlotta

du är så händig!!

2009-09-20 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0