Trav på Solänget 23/6

Idag var det trav på Solänget. Jag, Charlotta, Angelica och Elina åkte dit med Oden, Alladin fick stanna hemma då det inte fanns något lopp för honom.


Framme på Solänget i Ö-vik



Oden selad och klar för värmning



Enligt Charlotta kändes han väldigt stark och som åskådare kan jag säga att det gick fort, riktigt fort...



Långa fina steg, han börjar få kläm på det nu :)



Fullfart å mycke spring kvar i benen ^^



Efter en stunds vila är det dags för loppet



Trots att han fick det snäva 4:e spåret så lyckades han ta ledningen direkt efter starten :D



I första kurvan släppte de förbi favouriten nr 5 för att få en ra rygg att ligga i.



Tyvärr så stämde inte allt idag och Oden fick inga pengar.



Men det var inte slut där eftersom Charlotta hade blivit tillfrågad att köra i loppet för uttagningen till Dam-SM.
Hon fick köra Lollys Star, en mycket, mycketfin bloding :)



Lååånga fina steg, vilken härlig häst!



Han kändes mycket bra i värmningen och Charlotta var glad att hon fick köra en fin häst.



Så vackert!!



Loppet i full gång!



Tyvärr så gick det inte riktigt bra i detta lopp heller eftersom de blev nertryckta på upploppet.
Lollys Star bev störd och hoppade sen var det loppet över.


Trots dagens misslyckanden så finns det många ljuspunkter.
Vi knäckte många olösta gåtor.
Charlotta fick köra Lollys Star.
Jag fotade med min alldeles egna kamera hela kvällen.


Jag älskar trav :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0