Vilken helg :)

Har varit en tuff helg, för mycket att göra och för lite tid för att sova.

Onsdag
Jag var på trav i Östersund med Charlotta, det var väldigt kul och Oden chockade med att springa hela loppet och komma i mål som 3:a trots den fruktansvärt dåliga banan. Duktigt Oden :)

Torsdag 
Åkte ut till bratten igen och Tog ut Alladin på en ridtur :) De va mycke mysit ^^

Fredag
hade hoppats på att hinna kapa ut golvet på Bubblan men innan jag han sätta igång så ringde Petrus å tyckte
jag skulle me upp till stugan med han, Robert, Camilla å Wilma. Vi for dit, tog en kaffe, gick en promenad å åkte hem. Ja körde så pojkarna fick ta sig nån öl, en mycket trevlig kväll :) När vi komme hem strax efter kl 00.50 så agerade jag chaufför resten av kvällen som varade till kl 03.45. Var nåågot trött men de va de värt!

Lördag
Körde ut till bratten och rd en sväng. Angelica följde med så vi tog en längre sväng så hästarna skulle få svettas lite. Tror minsan att jag svetades minst lika mycket som hästarma :P
På kvällen så va vi ett gäng som skulle til Umeå, men tyvärr så tankades bilen med 95 Bensin istället för disel :S
Men med halva tanken disel å halva tanken bensin så fick vi order om att köra iaf. Vi hade just passerat Vindeln och hade bara några få mil kvar till umeå och klockan hade just passerat midnatt, då dog bilen... Sicken osis!! Men vi hade styggt trevligt under de 2.5 timmarna vi satt i bsolstolar bakom bilen och väntade på bogsering tillbaka till lycksele.

Söndag
Kan ni tänka er, idag har jag bara slappat. Legat i soffan å myst under täcket, glott på tv och sett en film :)
Men nu blir de till å pallra sig i säng, ska nämligen upp å jobba i morron :S


Natti natti ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0