Mycket på gång!

Har inte hunnit skriva på ett tag ni igen men det är för att jag har så fullt upp med allt just nu, stallet, jobb, ärenden m.m.. Men nu tänkte jag skriva några snabba rader innan jag ska iväg till stallet igen :)

Elrigo har livit mycket bättre, benen ser ut som vanligt nu så träningen har satt i gång för hans del igen :)
Oden vilar fortfarande eftersom han haft lite ont i ett ben. Förhoppningsvis går det över snart så han också får komma ut igen :)
Alladin är riktigt pigg nu så han fick ut och skritta häromdagen, han verkade verkligen vara glad åt att få komma ut igen :)

Annars så har jag och Charlotta fixat till lite i stallet, målat, satt upp nya snygga krokar, hängt upp korgar å snickrat ihop lite smått och gott :) Det är inte riktigt färdigt än men det ser faktiskt riktigt bra ut redan :)

Sen har det hänt mycket annat med, har varit med Camilla ganska mycket, hunnit vara hem till mamma och pappa och så har jag och Petrus hunnit vara i hans familjs stuga uppe i fjällen. Riktigt mysigt fatiskt :)

Nej upp å hoppa, till stallet innan det blir mörkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0