Tiden går så fort! 15/10

Det har gått mer än en vecka sen jag var med Alladin och Elrigo till Umåker. Huvva vad tiden går fort!
Elrigo visar redan förbättringar sen behandlingen och det känns verkligen hur kul som helst:)
Själv så är man inte direkt den piggaste just nu, började med hosta i helgen och sen förvärrades det bara :S Febern kom under Måndagen som ett brev på posten och natten till Tisdagen låg jag i 42,3 graders feber!
INTE kul!!!
Har haft lite svårt att stanna hemma än fast jag inte varit riktigt kry, har släpat mig till stallet hela veckan å myst med hästarna :) Men idag tog jag mig i kragen och har inte lämnat lägenheten mer än då jag gick över gatan för att köpa kattmat till missen. Kan lova att jag efter en dag i lägenheten känner mig riktigt uttråkad och i morgon blir det stallet igen ;)


Nästa vecka så kommer nog Petrus hem igen :) Han har varit nere i Göteborg och jobbat i 6 veckor nu och jag saknar honom riktigt mycket <3 
Sånna här gånger är det tur att jag har Pettson så att jag inte behöver vara helt ensam i lägenheten då Petrus jobbar.



Pettson ^^


Kommentarer
Postat av: malin

Vilken fin bild på Pettsson :)



2009-10-18 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0