Badhuset med familjen 20/8

Var på badhuset med Mamma, Lillebror å Lillasyster i kväll. Var hur mysigt som helst och lillasyster har blivit så modig :) Hon vågar vara i stora bassängen nu och hon simmar på så gott det går.
Själv så insåg jag hur sällan det är vi tillbringar tid tillsammas, familjn alltså. Känns som att jag kanse borde försöka ta mig mer tid till att vara med dom. Men samtidigt så blir de ju bara ännu mysigare att ses om vi inte gjort det på nåra dagar :) Men jag måste ändå skärpa till mig!


Bror jobbar på med balansen ;)


Wiiihooooooo!!


Haha!! Ganska så skojji bild :P


Oj vad hon simmar! Hon är ju så duktig ^^


Sötnöt <3


1, 2 å HOPP!!


Fick låna cyklop av badhuset, hon blev ju helsnygg ^^



So Long!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Oj, va kul att läsa om allt och vilka fina bilder!

2009-10-11 @ 23:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0