Bakar Paj!

Hej hopp! Länge sen jag skrev nu igen. Har haft mycket på gång och har inte hunnit med att uppdatera.

I tisdags var jag på första "travränarlicens"-träffen, kul att det kommit igång :D Längtar till det är klart och jag kan välja om jag vill leasa en häst eller inte. Synd bara att licensen är så dyr att hålla igån :/ Men har man en häst som springer in pengar så är det ju inga problem!

Var superbra väder i onsdags så jag och Charlotta tog med Elrigo och Oden på en härlig ridtur mot masten, vi red inte hela vägen dit den här gången men en skön runda blev det i allafall.
Har hunnit vara på travbanan och kört ett par snabbjobb sen jag skrev senast, känns att hästaarna är lite ringrostiga efter vintern, men det går till sig snabbt :) Känns helt underbart att sitta i sulkyn igen!

Men nu är det sena kvällen och jag ska snart ta ut broccolipajen ur ugnen. Fick ett "laga mat"-ryck efter jobbet :P
Sen blir det sängen för mig, känner mig lagomt mör.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0