Tränarlicens!

Har varit effektiv idag! Direkt jag slutade mitt nattpass i morse åkte jag ut till Bratten, tränade alla 4 hästarna, åkte tillbaka in till stan på personalmöte, ilade hem för en snabb dusch och lite plugg inför kvällen, ilade iväg på "tränarträffen"!
Phew, vilken dag, har inte haft en sekund ledig!

Var som sagt på andra tränarlicens-träffen ikväll, är verkligen hur kul som helst. Har sett några filmer och gått igenom det vi skulle läsa till idag. Fick riktigt mycket material första gången och det är riktigt kul att lära sig så mycket nytt :)

Materialet:



* Travträning - tips och idéer
* Om smittan kommer
* Propositioner
* Allt om körkort
* Djurskyddsbestämmelser - HÄST
* Licensbestämmelser
* Registreringsreglemente för Svensk Travsport
* Tävlingsreglemente för Svensk Travsport

Reglementena är ganska jobbiga att läsa igenom, men det är sånt man ska kunna :P

Nu blir det soffan och tv för min del resten av kvällen, känner mig lagomt mör i både kropp och skalle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0