AR-kurs med Katrin Wallberg 2-3 Januari

I helgen var det kusr i Akademisk Ridkonst med Katrin Wallberg på ridskolan.
Jag var där med Elrigo och Charlotta hade med sig Oden.
Riktigt najs helg måste jag säga :)
Här kommer lite bilder från helgen :)




Elrigo står och slappar i boxen


Oden inan hans första lektion


Charlotta och Oden


Marie och Jasmir


Marie och Jasmir


Marie och Jasmir


Marie och Jasmir


Magdalena och Diva


Jag och Elrigo


Jag och Elrigo


Jag och Elrigo


Jag och Elrigo


Jag och Elrigo


Jag och Elrigo


Magdalena och Diva


Magdalena och Diva


Jag och Elrigo


Jag får intsruktioner av Katrin


Jag och Elrigo


Jag och Elrigo i en sluta


Jag och Elrigo


Jag och Elrigo


Magdalena och Diva


Magdalena och Diva, galopparbete


Magdalena och Diva, galopparbete


Jag och Elrigo


Jag och Elrigo


Charlotta och Oden


Jag och Elrigo


Jag och Elrigo


Charlotta och Oden


Charlotta och Oden


Charlotta och Oden


Charlotta och Oden


Publik :P


Charlotta och Oden


Charlotta och Oden


Charlotta och Oden


Charlotta och Oden


Charlotta och Oden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0