Hej igen!

Känner att det var ett tag sen jag skrev här, ber om ursäkt för det, men jag har bara inte orkat. Hoppas på att det blir bättre snart!
Har inte hänt så mycket med hästarna sen senast jag skrev. Vi fortsatte träna på en stund efter premien men när det sedan frös på så blev alla vägar stenhårda så då blev det mest skrittjobb. När första snön sen äntligen kom så gick både Ruben och Hypra på smärtstillande och Hypra även på penecillin. Ruben hade fått en stor böld på näsan som inte alls var så mysig och Hypra hade blivit sparkad på båda bakbenen och fått otäcka sår samt lymfangit i ena benen. Men nu är dom i allafall friska igen och snön som töade bort har tack och lova sakta börjat dala till marken igen. Hypra håller på att sättas igång igen från benskadorna och Ruben bara väntar på att spännas för vagnen.
Har tyvärr varit väldigt dålig på att fota den senaste tiden men har istället filmat hästarna litegrann och tänkte lägga upp några nu.
 
Jag ber om ursäkt för att kvalitén på filmerna inte är så bra men kameran på min mobil är ganska repig så det blir tyvvär inte bättre än så här :/
 
 
Hypra och Primula busar i hagen medans Ruben mest står och tittar på tokigheterna!
Detta var den 30 oktober :)
 
 
 
 
 
Förra torsdagen så släppte vi lös Ruben och Hypra på ridplanen så dom skulle få springa av sig lite. Dom 3 filmerna här under är från den dagen :)
Fina fina fina hästarna ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inger-Lise

Elegant og vakker! :-)

Svar: Verkligen <3 :(
Anna

2012-12-06 @ 00:13:16
Postat av: Iselin

Så fine de är!! Riktigt roligt att se dem :)
och tack för en lång oc trevlig prat i går! :)

Kram, kram

Svar: Ja dom är verkligen jättefina! Ska försöka fota nån dag fram över så ska du få några bilder också :) Tack detsamma :)
Kram
Anna

2012-12-06 @ 19:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0