Blogguppehåll...

Har haft ett litet blogguppehåll som kanske vissa har märkt, det har varit så mycket nu att jag varken hunnit eller orkat skriva här. Men nu finns tiden i allafall. Vid 01:30 tiden på tisdagmorgonen den 13/3 rullades jag nämligen in på operationssalen på lasarettet här i Lycksele, det var dags att avlägsna min blindtarm som det senaste dygnet hade gett min fruktansvärda smärtor!
Hur som haver så är den borta nu och jag blir sjukskriven i 2 veckor. Ska försöka ta mig ut till Ruben för att hälsa på honom idag men får se om jag klarar av att åka bil, gör ju fortfarande ganska ont i operationssåret :/

Här kommer i allafall lite bilder och filmer från dom senaste veckorna. Tyvärr är det bara fotat och filmat med mobilen men hoppas det duger ändå :)
(Beskrivningen till bilderna/filmerna står under bilden/filmen i fråga)



Här är en film på Ruben då han inspekterar den nya hagen tillsammans med den 24-åriga hingsten Castor :)



Ruben och Castor har blivit riktigt goda vänner!



Ruben efter ett pass tömkörning på plan, han bär utrustningen vi plockat av själv + min halsduk! Söta, söta Ruben ♥



Blickar ut över ridplanen och kollar in vad de andra hästarna får jobba med!



Kompisarna!! Ruben och Castor :)



Ruben går för första gången på släp efter castor som drar pullerten :) Ruben var verkligen superduktig!!



Här kommer en bild på en nyfrisserad Milou! Han är ju bara hur söt som helst ^^



Märks att våren är på ingång, massa bus och lek i hagen :)


Over and out! Kram på er alla ♥

Kommentarer
Postat av: Milla

Shit vad jag saknar Svallis nu ;)

2012-03-18 @ 22:41:31
URL: http://millashundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0