Underbart väder!

Idag har jag varit på Trevnaden från frukost fram till middag. Lillasyster fick vara hemma från dagis och spendera dagen med mig. Vi har verkligen haft det supermysigt, fikat, pratat, skrattat, städat i stallet och så har hon ridit Primula :)
Har grymt mycket träningsvärk sen igår, det gör ont i min stackars kropp så fort jag rör på mig! Men imorron hade jag tänkt åka ut till bratten för ännu ett AR-pass på Nora, får se hur det går. Men min tanke var ju att så fort jag sitter upp på henne och börjar rida så mjuknar min kropp upp och träningsvärken försvinner ;) Kanske önsketänkande men hoppas kan man ju i allafall :)

Skriver faktiskt det här inlägget från mobilen, laddade ner en ny "browser"(?!) och hoppas att det här ska funka så jag kanske börjar uppdatera lite oftare :P
Tyvärr är jag lite dålig på att ta bilder med min systemkamera istället för mobilen men mobilen är ju så lätt att ha med sig och den tar ju ganska bra bilder i allafall :) Men häromdagen fotade jag faktiskt lite med systemkameran och ska försöka få upp dom bilderna här ganska så snart!

Här kommer lite bilder från Rosinas ridtur på Primula idag!




Kommentarer
Postat av: pappsen

Å, va fint. Puss o kram!

2012-05-28 @ 11:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0