Dom Klarade Det!!!!!! ♥

Kastar upp ett inlägg med mer bilder än text då jag ännu inte kan beskriva denna dag med så många ord!
Mitt och Mats hjärta Slotts Ruben klarade idag premien på tiden 2.02.8!! Hans stallkompis Hypra klarade också av premien på tiden 2.06.1!! Vilka UNDERBARA hästar! Kärlek, kärlek, kärlek ♥
Kuskarna Micael Melander och Annsofie Bergfelt körde hästarna superbra och hjälpte dom verkligen att visa vad dom kunde! Tusen Tack!!!
 
Helt underbar dag med andra ord :')
 
(Om inget annat anges är det jag som fotat bilderna)
Hypra och Ruben innan strax innan start!

Startvolten...

Där va dom iväg, Hypra tog en galopp i ingången på kurvan men ställde sig snabbt

Ruben på väg emot första varvtiden, 1.59.0 ♥

Fina, vackra, underbara Ruben ♥

Hypra på väg emot sin första varvtid 2.04.0 ♥

Hon är så snygg!!!!

Ruben i ingången på sista kurvan!

Hypra i ingången på sista kurvan!

Ruben fram, Hypra bak

Fighting face!

Ruben på väg mot mål ♥ ♥ ♥

Ruben ♥ ♥ ♥

Hypra på väg mot mål!

Hypra!!

Målgång!!!!!! Här började mina tårar att spruta, kunde inte hjälpa det!

Fina, fina Ruben på väg av banan!     (Foto: Mats Andersson)

Fina, Fina Hypra på väg av banan!     (Foto: Mats Andersson)

Nästa hela Team Sjösson samlat, den enda som saknas är Mats som står bakom kameran!
(Från Vänster: Erika Persson, Hypra, Ruben, Jag)     (Foto: Mats Andersson)

(Foto: Mats Andersson)

(Foto: Mats Andersson)

Ruben och Hypra hemma efter en lång dag!
Finaste, bästa och underbaraste hästarna ♥
 
 
Är sååååååå fruktansvärt lycklig just nu!!!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0